måndag 6 december 2010

Först & Främst

Vill jag bara säga STORT TACK för
alla gulliga varma kommentarer ni
lämnar.. Trots att jag förtillfället är
usel på att kommentera hos er...
Sitter just nu med en sjujäkla
nackspärr som jag vaknade med igår..
& är lite grining ;D

Har idag börjat inhandla & förbereda
inför lördagens årliga glöggfest här
hemma...
Där det bla serveras hemmagjord
Gulasch till mat & gottor till kaffet
samt glögg med dess tillbehör.. Mmmm

Fick idag ett recpet av en rar vännina
på snöbollar & wienernougat som nu
är gjorda...
Mmmmmmm

Nedan ser ni ytterligare en bild från
butiken med bla såååå läckra hjärtan
i trä att hänga på väggen..
( Ett pryder just nu vårt vardagsrum ;0)



Var rädda om er..
Kram Kram

4 kommentarer:

Jess sa...

Hoppas nackspärret går över snart!
kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Synd om oss, för jag har också nackspärr:(
Jätte jätte synd om oss!!!;))

Kram Susanne

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej Cilla, fina hjärtan.
Nackspärr, usch, men du Akkupressur i örat, utkanten längst upp och sedan ca. 1 cm ner längs kanten, det gjör jag alltid när halsmusklerna går i lås.
Hade det inte varit så dålig väglag hade jag besökt dig i butiken imorgon för att visar dig hur du ska göra. Lovar att det funkar. Kram, Petra B.

Sköna o Gröna Ting sa...

God morgon Cilla och tack för din ljuvliga hälsning!
Jodå, jag börjar komma på fötter igen efter att ha brutit ena foten i somras:(
Japp, olyckan är snabbt framme!!!
Halkiga klippor och klumpiga jag var ingen bra kombination:)
Två operationer och massvis med skruvar inopererat, sex veckor med gips och låååång rehabilitering.., snart skall jag kunna börja gå normalt igen.
Men det tar tid....

Alla jag stöter på tycker jag påminner om House, du vet Dr House i teveserien.., i alla fall till gångstilen är vi lika:)

Annars är allt bara fint och julstämningen kommer sakta men säkert.
Det var någon skit med nackspärr, hoppas du snart bli av med det!

Mysigt i din butik, får se om jag hinner in och hälsa på dig till helgen då jag skall ner till Skåne och hälsa på familjen.
Krya nu på dig Cilla.
Kram till dig
Marianne