torsdag 5 februari 2009

Tips!!

Köpte dessa Doftljus koppar på Ikea för ett tag sedan, (luktade ljuvligt) Men dessa är
nu (tyvärr) uppbrunna och jag gjorde då så att jag diskade ur dom och nu fungerar dom som
värmeljus koppar, men har även funderat på att det skulle vara fint att plantera en liten grön växt i dom, Materialet är lite åt sten gods hållet & dom är kanon fina..





Så kul det är att läsa alla dessa olika tips och idér på alla dessa trevliga bloggar...
Och ännu trevligare om man kan dela med sig, så här kommer lite tips från mig..

Har en tavla med tulpaner från IKEA som är jätte fin, men som är kul att piffa till ibland..
Jag har då gjort så att jag köpt en bit tyg och hellet enkel bara tejpat med bred tejp på
baksidan OCH Sim sala bim och du har en ny tavla till liten peng...


Nu skall jag sätta fart och rulla chokladbullar bla, skall ha ett gäng vänninor på
fika och lite visning av lite av vårens smycke nyheter bla i kväll.. :0)
Visst är det mysig att ibland få sitta ner och bara fika och snacka " tjejsnack" ??
Ha det bäst!
Kram Cilla






2 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Tack för dina fina tips...Ikea blir det till helgen.
Man skulle även kunna ha kopparna som kafe´late´koppar ;)

Kram Malin

tina | pepparochvanilj.se sa...

Ja visst är det kul med såväl stora som små tips :) Snabbt sätt att förvandla en tavla du tipsar oss om! Smart!

K R A M // t i n a