söndag 5 september 2010

Fler än jag..

Som känner för tillfället att tiden bara
rusar iväg & man hinner bara med
hälften som skulle önskas???

Denna vecka har varit tok intensiv men
himla kul..
I tisdags hade vi mingel kväll i butiken
& slog alla rekord!!!!!!!!!!
Där var så mycket glada trevliga kunder
hela kvällen & allt blev bara hel lyckat!!!
En överlycklig Cilla hojade hem ;0)

Började för ett tag sedan att ta in kläder
för att bla kunna matcha sjalarna jag har
& oj oj oj vad uppskattat detta varit :0)
Bla kom denna klänning i torsdags:


Kan tala om att i fredags em var dom alla
slut!!!!!!!!!!!!! Den är så underbart vacker
på.. Materialet är i ett svart glansigt strechtyg...
Som tur är just denna leverantör väldigt
snabb & nya väntas in redan i början av denna
vecka...

Nu skall jag ta en sväng med dammsugarn för
att sedan piffa till mig & gå på kalojs hos min
minsta syster som fyller 26...

En underbar dag / kväll till er alla ;0)
Kram Cilla

12 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Ja i bland rusar tiden fram i högt tempo, men visst är det härligt ! Nilla

Petra sa...

Vad roligt att mingelkvällen blev lyckad

Jess sa...

Tror bestämt jag får titta in en dag!
kram

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att mingelkvällen blev lyckad,Härligt.Vad snygg klänning.Skoj att den var poppis.Ha en skön dag goa du .Kram Rita ♥

Malin sa...

Jag blir alldeles matt när jag tänker på hur fort tiden går!

Kul att allt gick bra på ert event! Och ja, den svarta klänningen är urläcker!

Ha en bra vecka, C!
Kramar
Malin

Madame Vit sa...

Förstår att klänningen tog slut, den var ju ursnygg!!
Ja veckorna har en tendens att rusa ifrån en, redan v 36 nu!!! Nyss var det ju Juni.
Ha en fin kväll!!
Kram Fia

Vita Falkens Lantliv sa...

Vad roligt för dig att det blev så lyckat!! Kul att även ha lite kläder:)

Kram Susanne

Sot & Lintott sa...

Hej Cilla...jätte fin klänning!!
Kul att du hade en lyckad kväll i butiken. Hade jag bott närmare hade jag GIVETVIS kommit :-))
Kram Rita

promenader på landet sa...

Hej vännen! Visst rusar både tiden och livet alldeles för fort! Ha det så kul på kalaset! Kram Maria

Godastunder-tokigaidéer sa...

Grattis vad roligt att allt blev bra. Får se om jag kan komma loss en dag och komma på besök till din butik. Snälla kan man få en större bild på den snygga klänningen?

Stor kram Anna

Linda sa...

Vilken supersnygg klänning!!
Jag förstår om den försvann fort!! Kul att det gick bra för dig i torsdags!

Jag var på väg till dig i helgen men jag blev sjuk så det bidde inte så !!

Hoppas allt är bra med dig??
Kram

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Mmmm vilken fin!
Blir så glad över din härligt positiva energi!
SÅ KUL ATT DET GÅR BRA!!!

Kramar Mimmi