onsdag 1 juni 2011

Har du...

Facebook & vill vara med & tävla
om detta fantastiska armband från
ODAHL DESIGN samt 3 valfria kort
från ZILLAF & DESIGN???



Klicka på länken så kommer du dit ;0)



Hoppas ni har det bra i sommar värmen??

Här är det fortfarande väldans hektiskt & kommer

nog förbli så ett litet tag till tyvärr... :0(

Hoppas ni har liiiite tålamod med lite mindre inlägg

& mindre kommentare hos er ett tag till...

Men det blir snart ändring :0)


Ta väl hand om er alla rara!!

Kram Kram

6 kommentarer:

Lisa sa...

Klart jag ville vara med. Ja var du glad som har lite värm, får gärna skicka hit lite. Ta de lugnt du hinner med oss andra sen. Vi finns ju här och väntar på dinagoa kommentarer..Ha de så bäst.

Kram Lisa

Anette sa...

Halloj
Klart man vill vara med :)
Ha de bäst o stressa inte vi finns kvar .
Kramen Anette

Unknown sa...

Hejsan Cilla!
Klart jag vill vara med :). Knappar mig dit lite senare idag.
Här är det oxå lite stressigt och mycke jobb men efter ett nattskift och lite sömd blir det ett par dagar i stugan :). Då ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig.
Ha en bra helg, kram Ing-Britt

Maya sa...

Åhh vad söt :)
Nu ska jag läsa i kapp... ett tag sedan jag var här och hälsade på!
Ha en trevlig helg!
Kram

Anette sa...

Hej Cilla
Kikade in till bloggen längtans hem ,hon hade köpt en sån söt topp av dej .
Vad finns de för stl. o va kostar den ,den va så söt o vit såklart :)
Ha de fint
Kramen Anette

Vicki sa...

Har du fortfarande fullt upp nu när det börjar närmar sig midsommar?? Har du öppet i morgon?

Trevlig midsommar,Vicki