måndag 4 maj 2009

Växer så det knakar..

Lite bilder från balkongen..
Här ovan ser ni mina
jordgubbsplantor,
Som dom växer!!!
Den lilla vattenkannan
som sitter i krukan hittade
jag i Ullared för hela 15 kr!!
Tyckte den gjorde sig bra
ibland gubbarna ;0)

Hittade även denna lavendel
skyllt ( 10kr ;0)
i Ullared som fick pryda min
omgjorda kakburk...
Tyckte burken var för fin att
slänga och planterade istället
lavendel i den...

Idag skall jag ut på shopping,
lillkillen fyller 7 på torsdag &
lite komplettering med presenter
behövs!!

En trevlig Måndag till er alla!!
Kramen Cilla

6 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vilka fina växter på balkongen! Så fina krukor till. Tack goa för din varma kommentar hos mig. Lycka till med kalasplanerna!

Kram l-l

Smultronlycka sa...

Hej!!
Vad härligt med jordgubbar :)
Ullared, dit vill jag verkligen åka...
Får se om man kan åka på semestern!
Burken passar finfint till lavendeln.
Hoppas du hittar nåt fint till lillkillen!
Sköt om dig!
Kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Vilka fina växter, krukor och skyltar på balkongen. Den söta lilla kannan var ju superfin!! :) Ullared är en bra butik. Tyvärr bara varit där en gång. Måste ju dit någon fler i framtiden ju hehe.

Kram och ha en fin måndag du med /Josefin

exklusivvardag sa...

Vad härligt med jordgubbar. Hoppas snart på att få komma på jordgubbstårta :-) kram

Annas skattkammare sa...

Hej!
Tack för gullig kommentar! Fin blogg du har! Så härligt med växter som gror..
Ha en fin kväll!
Kram /Anna

Hannis sa...

Jordgubbar!!Ljuvligt!¨
Men jag törs inte ge mig på såna...
Har inte tillräckligt gröna fingrar för det=))

Kram Hannis