måndag 11 maj 2009

Vita Hjärtan & Väggord...

Här haglar det då inte med inlägg
på sistonde, Tyvärr...
Vet inte var denna tid tar vägen??
I torsdags fyllde lillkillen 7 år
och mina planer var att förbereda
mat till dryga 20 pers som kom på
kvällen och där efter öppna butiken
för att sedan ta emot gäster kl 18..
MEN som om det inte var tajt nog
lyckade jag kl 9 få totalstopp i vasken
vilket resulterade att hantverkare fick
komma.. vilket blev till en början värre..
Baksug i stammen och svart sörja i halva
köket... Suck!! Tror ni jag hade tryck för
bröste??? Åååå Yes!!!
Slutade med att stora slangbilen fick rycka ut!!

Nog gnällt!!! Tänkte idag visa lite bilder från
butiken, där nyheter strömmar in med
jämna mellan rum.. Sååå Kul..

Visst är dessa hjärtan bara såå
underbara?? Vill även säga att
jag troligtvis pga tidsbrist kommer
avveckla webshoppen, men om
någon av er kära läsare som bor
en bit bort önskar handla någon är
ni såå välkomna att maila mig på
zillaf@live.se så löser vi det ;0)


Önskar er med denna bild på
ekologiska handproduserade
produkter en Underbar Måndag!!

Bamse Kram.. Cilla

10 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Ja visst är det trist att vara sjuk med feber. Stor krya på dig kram till dig med :)

/Josefin

Smultronlycka sa...

Hej!!
Å vad jobbigt med avlopps problem!Kan tänka mig att du fick tryck över bröstet.
Förstår att du har mycket att stå i..
Så söta saker du visar!!
Sköt om dig!
Kram Anna

Hannis sa...

Jösses,vilken grej med stoppet!
Det sista man behöver i stressad stund!
Söta,söta hjärtan!

Ha det gott!
Kram Hannis

2BarnsMamman sa...

Tack för titten hos mig och välkommen tillbaka!

Typiskt att såna saker händer när man som minst behöver det! Hoppas allt blev bra till slut!

Ha en härlig måndag du med!

Fröken Fräken sa...

Nämen, usch vad det körde ihop sig för dig! Saker har ju en tendens att djäklas som mest när det som minst är välkommet..

Ja, lite affärer hann man ju med; jag inventerade utbudet på bland annat Årstiden och Panduro. Men jag grämer mig mest över att jag inte köpte olivträdet som jag spanade in på Hötorget...

exklusivvardag sa...

En underbar dag till dig också & tack för trevlig fika i söndags... kram :-)

kardemumma sa...

Näe,vilken osis du hade! Jag hade gråtit och svurit en ramsa, är jag rädd för! Tack för titten!
Kram C

Millas hem sa...

Hej!
Första gången som jag är här och kikar!
Kul att hitta hit!

Camilla

exklusivvardag sa...

Nu är det längesedan du bloggade... kram

Mjuka sa...

Krya på dig!! Fina hjärtan!
KRam Malin