torsdag 4 november 2010

Fantastisk afton...

Trots det riktigt tråkiga busvädret
begav sig många ut &
besökte min butik igår samt mina
"gästsäljare"
Vilken kanon kväll vi hade :0)
& många vandrade hem med både
det ena & det andra i sina påsar...

Julen börjar nu göra sig påmind &
nästa vecka börjar julsakerna
trilla in i butiken...
Fast jag måste erkänna att jag
tycker det är vansinnigt mysigt
med allt som hör julen till.. ;0)
Vad tycker ni??

Av rara Hannis http://hannishem.blogspot.com/
har jag fått denna ljuvliga award.. :0)
Har ni inte kikat på hennes ljuliga blogg
rekomenderar jag varmt ett besök eller 2 (eller många.. ;0)

Tusen Tack Hannis!!!

Idag jobbar jag kort dag då det är
höstlov i Skåne & sedan är det att
fara med barnen till vännina & hennes
barna på god fika... :0)

Underbar dag till er alla...
Kramen Cilla

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din award.Ja den är du värd och mycket mycket mera.Vad skoj att det blev en trevlig kväll.Alltid skoj när alla är nöjda och glada.Ha en fin dag söta du.Kram Rita ♥

Madame Vit sa...

Grattis tjejen, den är du värd =)
Vad skoj att det går bra med allt. Förstår att det är en hel del att göra nu till jul.

Kram Fia

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till awarden!
Jag tycker också det är super mysigt med julen. Jag längtar såå till att börja pynta, ska nog börja lite smått:)

Kram Susanne