måndag 8 november 2010

Inte kan man väl....

få för många ljuslyktor???
Denna ljuvliga lykta har nu
fått flytta in i vår hall :0)


LOVELY enligt mig...






Idag har jag haft ledig måndag från
butiken & efter lite beställningar i
morse begav jag mig in till Malmö :0)
& hem följde ett par påsar med bla
årets första julklappar...
Min tanke var att i år skall jag inte
stressa in i det sista...
Men tänkt har man ju gjort förut..Hihihi
Har ni börjat handla??
Ha det bäst & var rädda om er!!!
Kram Cilla

5 kommentarer:

Pilo sa...

Det är smart att börja handla i tid. Lite skönt att ha det avklarat innan alla andra ska ut. Tyvärr får jag aldrig så många färdiga när jag vill att de ska vara klara...

Vita Falkens Lantliv sa...

Nej Cilla, man kan inte få för många ljus lyktor ;)
Så söta små fötter din lykta har.

Kram Susanne

Mys och hemtrevnad sa...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej man kan nog inte få för mkt ljuslyktor*ler....tänker gör jag med , men det brukar sluta med tidsbrist iaf...hihi...

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej hopp igen!

Ja jag har facebook. Men du ta och varva ner du också nurå, fy fan för att hamna där igen, det vill vi ju inte:(

Kram Susanne

Mycket annat & lite betong sa...

Nä, inte kan man få för många ljuslyktor!
Jag tänker också att jag ska köpa julklappar tidigt, men jag har aldrig lyckats med det.

Trevlig helg!
Agneta