onsdag 14 mars 2012

Är ni duktiga på..

att äta frukost???
Själv kan jag då inte skryta med att jag har varit duktig,
utan har vid lunch kommit på Ops.. nu glömde jag frullen igen & tar sedan
vad som finns i närheten..

MEN har sedan någon vecka börjat äta gröt mitt i veckan & måste faktiskt
erkänna att både magen & jag mår bra av det SAMT att vågen stod minsann
på 1,4 kg mindre idag & om det beror på gröt eller ej vet jag ej ;0)
Men dagens hiss går till morgongröt :0)

Underbar dag till er alla!!

Kram Cilla med frukost gröt i magen ;0)

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Tycker också att det är gott att äta gröt till frukost.Ha en härlig dag.Kram Rita ♥

Anna sa...

Gröt är gott!!
Jag äter fiberhavregryn, en halv banan i, lite russin och soyamjölk till, supergott!!
Kram

Jess sa...

Är dålig på att äta frukost..

Så fina armbanden är!