lördag 11 september 2010

En kortis...

Vill önska er alla en underbar helg!!!
Samt tacka för alla era gulliga kommentarer
& även passa på att be om ursäkt att jag
varit lite tråkig med kommentarer hos er...

Har haft en riktigt tokig vecka med väldigt
mycket att göra, tandvärk & mega förkylning..

Just nu sitter jag & laddar för att orka gå in i
duschen för att kl 17 blir mannen & jag hämtade
för att åka till en stor kräftskiva...
Vi skall premiär äta kräftorna som Fredrik
fångade.. ;0)

Ha det bäst!!

Kramar från mega förkylda Cilla

8 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Hoppas ni får en härlig kväll ! Nilla

Jess sa...

Hoppas du får det supertrevligt trots förkylningen!
kram

exklusivvardag sa...

Hoppas ni fick det trevligt och att du känner dig bättre! kramar

Limetwig sa...

Va tålde du inte mingelkväll??? :) Hoppas du hade kul trots förkylning! Åse

Mys och hemtrevnad sa...

Krya på dig...jag ligger här vid datorn och snorar och tjurar för att jag missar kräftskivan i år pga av denna sega förkyldning som drabbat mig...hum...kramis semlan

Linda sa...

Stackars dig!! Hoppas helgen har varit superbra och att du mår bätte! Saknar dig !
Kramar

Jess sa...

Överföringen strular, kommer in på tisdag!
kram

Sot & Lintott sa...

Hej Cilla!
Hoppas du mår bättre och att kräftorna var goooda:))
Kram Rita