måndag 20 september 2010

FAVORIT!!!!

Har under årens gång köpt väldigt många
ljuslyktor/ koppar men måste säga att
favoriterna som hängt med under många år
är dessa:



Det är barnens händer som är avgjutna
i gips där man bara ställer ett värmeljus på...
Sååå enkelt men enligt mig sååå vackert!!!
Så har du små barn är det verkligen till att
rekomendera ;0)
Hoppas ni alla haft en underbar helg???
Här har det bla blivit möblerat i både
vardagsrum & på killarnas rum...
Älskar om möblering.. Hihihi
Har även målat det där jag fick för
några veckor sedan...
Bilder kommer inom kort!!!
Just nu sitter jag med beställningar
för kommande företags projekt...
Ni skall få se inom kort & jag tar då
tacksamt emot kommentarer..
Önskar er bara det bäst!!!
Kramen Cilla

8 kommentarer:

Petra sa...

Älskar lyktor och spenderar gärna pengar på detta.
De där var ju hur fina som helst.
Kramis

hemma hos lilla mej sa...

Jag med bra älskar ljus och lyktor.Dom var ju bara så fina.Ha en fin dag raring.Kram Rita ♥

exklusivvardag sa...

Jag la till dig i min lista, hoppas det var ok :-) kramar

Skogslyckan sa...

Vilket minne i de fina lyktorna!
Kram Pia

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilka fina lyktor och samtidigt vilka fina minnen de blir.Hoppas du har en underbar vecka! kram Johanna

Linda Rö sa...

Så fina lycktor... Får be dina barn göra flera och sälja i buktiken?!
Jag är dock fortfarande mkt nyfiken på vad dom händer i buktiken!!

Kramar

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hej vännen!
Kan det bli mer personligt?
Härligt att kunna tända ljus och mysa!

Kram Mimmi

Vintage sa...

förstår att dom är favoriter! Önskar dig en fin helg! kram susanne