torsdag 16 september 2010

Minns ni ???

I vintras när jag skrev att jag käkade vitpeppkorn,
För att slippa magsjuka???
Hur som helst har denna eländig sjukdom börjat
igen & en hel del i omgivningen ligger...
Huuuuu jag får rysningar när jag tänkter på det
& i morse strax efter att sagt godmorgon till
mannen kom repliken:
Idag är det dax för vars 10 vitpepparkorn!!!!!!
Mysig morgon diskussion vi hade va?? Hihihihi

Som jag skrev i förra inlägget var vi i Lördags på
en sååå super trevlig kräftskiva..
Vi var ca 30 personer & hade trevligt långt in
på natten... Så hade även myggorna denna
kväll & ca 150 bett vaknade jag med på söndagen..
(Men det var det värt.. Hahaha)
Bilden nedan visar delar av kvällens tjejliga...



Mannen & jag...

Önskar er en såå trevlig torsdag!!
Kramen Cilla

6 kommentarer:

Petra sa...

Vad fina ni är tillsammans.
Magsjuka är bland äckligaste man kan få. Hua..

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin bild på er.Ni var jättefina tillsammans.Magsjuka är bland det jobbigaste man kan åka på!!!!Ha en fin dag rara du Kram Rita ♥

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Stackars dig med magsjukan.
Krya på dig !
Så fin bild av det lyckliga paret ;O)
Kram Petra B.

Jess sa...

Hoppas du klarar dig undan!
kram

♥Zink & Vita ting♥ sa...

I vår by har den inte börjat härja än! "peppar peppar"
Fast lössen har gjort sitt intåg på skolorna har jag hört...
Pest eller kolera liksom...

Fina ni är!
Kramen på dig!
Mimmi

Madlar sa...

Helt övertygad om att peppar fungerar, har ätit det under alla svep av magsjuka o kommer inte ens ihåg när jag hade en släng av eländet