fredag 24 september 2010

Tänkte bara...

Önska er en underbar helg...
Ta hand om er, njut, mys & bara
ha det bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!

Just nu är mannen iväg med lillkillen
som spelar innebandy cup i Malmö
& stor killen med en kompis...
Själv sitter jag i soffan med datorn
& känner att ögonen redan nu går
i kors... (Klockan är nu 20.30)
Hmmm
Börjar man bli gammal eller har
man kanske lite för mycket omkring
sig.. Hmmm tror det sist nämda.. hihihi

Imorn har jag öppet i butiken 10-13 &
på kvällen bär det att till mellan syrran
på kalojs ;0)

Ha det bäst
Kramen från mig ;0)

6 kommentarer:

Petra sa...

Önskar dig en trevlig helg.
Kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Önskar dig en riktigt go helg med!

Kram Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Ha en skön kväll .Ja du ligger ju inte på latsidan.Då har man all rätt att bli trött.Ha det gott gulliga du Kram Rita ♥

Limetwig sa...

Kan hända att jag kommer in ett varv i morron... Ha de! Åse

Skogslyckan sa...

Jag tror det beror på alternativ 2. Önskar dig en njutningsfull helg!
Kram Pia

♥ Pernill@ sa...

Hejsan Zilla..
Kikar in en sväng hos dig och snokar lite :-)
Hoppas helgen varit bra.
/Pernilla