söndag 6 december 2009

Ett litet livstecken...

kommer här ifrån mig...
Skrev i sommras att det skulle dröja
ett tag mellan mina inlägg och det kan
man ju lungt påstå..
Men mycket annat har gått före och nu
sitter jag här med datorn i knät.. :0)
Hoppas ni alla har/haft det riktigt
underbart??
I min butik är det nu jul för hela slanten,
och så även hemma :0)
Igår klädde vi granen & drack glögg och bara
mös och idag har det varit pepparkakas bak
och pyssel med bla apelsin & nejlika.. Köpte
även igår av torghandlaren en mistel som hängts upp ovanför ingången
till vardagsrummet så nu kommer ingen undan en
puss där inte, hihi
Köpte även en rejäl bunte grane
som jag gjort olika arrangemang av..
Har blivit sååå inspirerad av Ernst nya julbok..
Den är kanon trevlig, någon mer som köpt den?
Vad tycker ni??
Skall försöka bli bättre på mina inlägg..

Önskar er alla en såå mysig 2a advent ;0)

Ha det bäst..

Kram Cilla

Inga kommentarer: