måndag 21 december 2009

Jag hjärtar..

Detta hjärta i rostfritt stål
hänger ovanför våran säng
och jag är så glad för det..
Glad..
är jag även för mycket
annat, bla för vad som komma
skall men även för att allt
just nu är såå underbart..
Det är allt från glada barn i
snön till att det snart är jul..
I kväll skall jag tillsammans
med massören brevid mig samt
en av mina smyckeleverantörer
ha en kundkväll där det skall bjudas
på bla glögg & pepparkakor och man kan
bara mys mingla runt,mycket folk
väntas och detta skall bli såå trevligt..

Önskar er alla en underbar dag/kväll ;0)

Kram Cilla


4 kommentarer:

Hannis sa...

Hoppas att ni hade det mysigt i går kväll!
Lät som en bra kombination, massör och butik på samma gång=))

Är det ett stort hjärta?
Ser ut som det, fint!

Har provat glassen...
Säger bara MMMMM!
Kommer att rulla fram efter denna jul*skrattar*

God Jul önskar jag dig/
Kram Hannis

Fröken Fräken sa...

Håller med Hannis, låter som en bra kombination!! Hjärtat var också fint i sin enkelhet!

Ja, det är ju det som var så roligt, att snön kommer som en chock för många söderöver.. vad tror de egentligen när det är vinter? Att det ska börja växa upp palmer längs Strandvägen?... :-D

VITA NYANSER sa...

Jag vill önska dig en riktigt MYSIG & GoD JuL!

SToR KRaM L-L

exklusivvardag sa...

Vill önska er en god jul!