torsdag 17 december 2009

Små detaljer..

Ja men visst är det så att det är inte alltid
det stora som räknas, satte lite band i
mitt hänghjärta i köket härom dagen
& vips blev det lite juligt..
Har även ett par gånger hunnit med att
svära över alla pepparkakas formar
som ligger utspidda i lådan och vill
ställa sig upp när lådan skall stängas
och fick då den briljanta idén att man
kan ju låta dom hänga framme...
Sagt och gjort med matchande band
som hjärtat får dom nu pryda skafferi-
dörren ett tag.. Vad tycks??


Ååå vilket härligt ljus det är ute idag
efter nattens nederbörd av snö,
Underbart!!!!!
Visst blir allt så vackert ute med
lite snö på sig??
Nu skall jag till fots ta och bege mig
till butiken och öppna upp för alla
julshoppare ;0)
Dom senaste dagarna har jag packat
in ett hundra tal julklappar och folk
bara strömmar in vilket jag är
såå Lycklig för...Jätte kul!!

Ha en underbar dag denna vintervita torsdag..

Kram Cilla

1 kommentar:

Hannis sa...

Snyggt tycker jag!

Kul att det är mycket kunder i butiken!
Kan tänka mig att det blir ännu mera dagarna som kommer nu=))

Kram Hannis