måndag 28 december 2009

Nygift...

Först & främst, en riktigt
god fortsättning till er alla!!!

Ååå vilken jul det varit här!!
Mycket händelserik & såå
underbar..
Precis som rubriken säger så
är jag nygift..
Japp, på självaste julaftons fm
hade vi i smyg (mina föräldrar visste
då vi alla var hos dom)
bjudit in till lite glöggmys innan
julafton drog igång på riktigt
och glögg fick dom alla samt
närvara på vår vigsel som
utfördes av vigselförättaren
Boel Stjerna..
VILKA MINER.. då alla insåg
vad göggmyset innebar.. hihhi

Allt blev hellt perfekt!!
Vigda med varsin ny ljuvlig ring
på fingret samt många skålningar
med champagne och lyckoönskningar..
Vår surprise glögg kunde inte blivit bättre..

Och dagen fortsatte i det underbara
tecknet.. God mat och öööverlyckliga
barn med många klappar..
Som sagt denna julen kunde inte
blivit bättre...
Jag hoppas ni alla har haft en
underbar jul..

Ha det bäst..

Kram Fru Anderssson ;0)

4 kommentarer:

Hannis sa...

Men herregud!
Grattis till vigseln!!
Vad roligt!
Kan tänka mig att det var en del snopna miner=))

All lycka/Kram Hannis

meas vardag sa...

Då får man säga grattis! Detta va ju ett jätteroligt minne och vilken dag! Hur kom ni på detta? På julafton? Hihi! Detta skulle jag vilja uppleva! Nu är jag redan gift men det finns ju andra i omgivningen som man kan hoppas på! ;) Jättekul! å än en gång stort grattis! / Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Men OJ. Grattis!!! Underbart:) Och kul att du kikade in på min blogg.
Ett Riktigt Gott Nytt ÅR till dig och er.
Kram Lallis

Fröken Fräken sa...

Grattis grattis! Vad roligt för er och vilken underbar dag att välja att göra det på!