torsdag 12 augusti 2010

Blir inte alltid som

man tänkt sig...
Hmmm få se nu vad var mitt mål
ang vikten innan sommarn????
Jo det var att gå ner 4-6 kilo!!!!!
Vad har hänt????
Jo hösten står och knackar på
dörren & Cillas våg visar 2 kilo UPP!!!

Hur gick detta till kan man fråga sig...

Hur som hellst så tog jag fram mina
undangömda skor härom kvällen &
begav mig ut på en powerwalk runda...



& igår/idag är träningsvärken ett
faktum..
Huuuu

Jaja vi får väl se hur det blir framöver,
nu dröjer det ett tag innan bikinin skall
luftas igen.. hihihhi

Hur ser det ut på er våg??

Ha det bäst & kom ihåg vi lever bara en
gång & varför skall man inte få unna sig
något gott då & då??

Kramen Cilla

13 kommentarer:

Jess sa...

Stort plus på denna vågen....

Malin sa...

Hej!

Jag tror att de flesta går upp lite på semestern, man äter gott och sitter och myser en massa. På min våg är det dock inte någon skillnad. Önskar att det vore pluss men det är också svårt att åstadkomma. Ut att powerwalka skulle jag nog behöva för konditionen om inte annat. Det är ju så härligt när man kommer hem efter en lång promenad. Må så gott!
Kram Malin

exklusivvardag sa...

Synd vi inte syndar tillsammans längre :-( Finns många godsaker man är värd... livet är för kort utan gottigheter!

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej vännen!

Vågen är pyton, eller snarare vad den visar*S*
Jag har börjat för en vecka sen att gå ca 4-5 km på fastande mage, måste göra något!! Ännu har inget märkts på vågen men äter och dricker gott ( har ju semester kvar) då måste man unna sig:)

Hoppas du kommer igång igen, man mår ju så mycket bättre;)

Kram Susanne

Mys och hemtrevnad sa...

min visar upp...skiiiit! kramis semlan

Hannis sa...

Klart man ska unna sig något gott.
Jag har dock unnat mig så mycket gott att min våg pekar lite väl mycket uppåt=))
Men vad gör det om hundra år???

Duktiga du som promenerar!

Kram Hannis

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Det är inte så viktigt vad vågen visar. Det är viktigare hur man mår :) Härligt med power walk. Gjorde det varje morgon hela förra sommaren. Denna sommaren har det inte blivit av en enda gång! :( Trevlig helg. Kram Johanna

Godastunder-tokigaidéer sa...

Oj det är fkler än jag som tickar upp på vågen när man är ledig men som sagt det är ett tag tills man ska ha på bikinin igen....tur är väl det. JAg tackar vår lilla nykommling nu att jag varje morgon och kväll kommer ut på promenad. Snart ska de bli långa och nyttiga då han när han blir äldre behöver många lång promenader.

Ha det gott
Kram anna

Petra sa...

Jag vågar inte hoppa upp på vågen för ALLA kläder stramar! Det blir hårt igen på söndag.

Madlar sa...

Tänk vad bra att det alltid blir en ny måndag o förnyad chans till omstart.

promenader på landet sa...

Ja vågen ja, jag har ju promenerat många mil i sommar men ändå är det +2 kg, muskler eller???:) Må gott kram Maria

Hanna sa...

Fick också ett infall att gå ner i vikt, behöver kanske inte det, men ville pröva om det gick. Det gjorde det. Det gick dock lika bra att gå upp kilona snabbt.
Ha en fortsatt bra helg.
Kram
Hanna

Grodmamman sa...

Jag har joggat 2-3 mil i veckan hela sommarn, men inte märks det på vågen!;) Fast muskler väger ju mer än fett, sägs det!:)
Vi ska till Rhodos i mitten av september, så tyvärr kan jag inte lägga undan bikinin än.
Kram