fredag 6 augusti 2010

Snabbis...

Ja det får detta inlägg bli..
Är nu hemma efter en underbar Danmarks semester,
Vi har haft kanon väder & måååånnnga glada skratt!!!
Det har ätits gott & shoppingen var SUPER #LER#
Skall visa er framöver...
BonBon Land kan jag varmt rekomendera,
tyvärr var det fler än vi som tänkt åka dit
och till vissa karuseller var där väldigt lång kö...
En karusell som satte igång både det ena & det andra
var denna:



Efter en läskig tur rakt upp & ett stup rätt ner
åkte den i värsting fart rätt in i en loop...
Puuuhhh denna åkte jag, stor sonen & svägerskan!!
Kan tala om att vi alla hade nya frillor när vi kom ner ;0)
Nu är det dax att packa ner allt nytvättat för imorn
bär det av till stuga i Beddinge, på kvällen blir det
stor grillfest :0)
Ha det bäst alla rara!!
Kram Cilla

10 kommentarer:

Levis o Vilda sa...

Så bra att Danmarksresan blev lyckad, nyfiken på shoppingen... Ha det så bra i stugan och trevlig helg!

Kram Mia

Madlar sa...

Urk, blir illamående bara av att se bilden på åk-eländet.

Mycket annat & lite betong sa...

Usch, i en sån skulle jag ALDRIG sätta mig!
Ha det bra i Beddinge, där har vi släkt.

Agneta

hemma hos lilla mej sa...

Välkmmen hem ♥ Vad skoj att eran resa blev lyckad ,Jag ska åka på söndag till Falkenberg och senare hem till Goa Götet.Hoppas vi får se lite av din shopping.Ha en mysig kväll sötis Kram Rita ♥

promenader på landet sa...

Hej vännen! Vad mysigt med Danmark, där har vi också varit endel men faktiskt inte Bon bon land det får vi prova nästa gång! Må så gott kram Maria

Mys och hemtrevnad sa...

oj, tur att jag slapp åka i den där hiskerliga grejen*ler. Ha en skön grillkväll....kramis semlan

Lantliga drömmar sa...

Bara bilden får det att vända sig i magen hi,hi. Ingen tivoli pingla jag inte. Ha en skön lördag ! Nilla

Linda sa...

Vilken semester men bergodal-banan får du behålla för dig själv. Jag är alldeles för feg!
Ha en underbar helg!!
Kram

Tingeltangel sa...

Tack för din rara kommentar till mig... Det låter som om ni haft en härlig tur till Danmark. Själv skulle jag aldrig ha vågat mig på den där vansinniga åkturen men det ser skoj ut.

Jess sa...

Ser ut som ni har det riktigt bra!
kram