söndag 15 augusti 2010

Gammal Vänninna....

Ett kärt återseende!!!!!
Ja det hade jag igår, Vännina V
& jag umgicks i vått & torrt jämt
förrut under många många år,
men tyvärr gled vi ifrån varandra
för några år sedan,
Vi var aldrig ovänner utan det
bara blev så
& har inte träffats
något alls tills igår, då hennes underbara
dotter N & hon kom hem till oss :0)
Under dryga 4 timmar hade vi mundiarée
båda två & pratade oavbrutet för att göra
en snabbresumé av tiden som gott,
Ja men bara sååå trevligt!!!


Helgen i övrigt har också varit kanon,
i fredags satt vi ute tills över 01.00
och bubblade med svåger/svägerska
& gårkvällen bjöd på mys i regnrusket!!

Idag har det blivit lite beställningar lagda
till butiken & inom kort finns bla dessa
ljuvliga sjalar i butiken..



Har ni facebook???
Jag har under många år varit anti
till det men funderar nu på att skaffa
mig det???
Vad tycker ni??
En mysig dag/kväll till er alla..
Kram Kram

7 kommentarer:

Petra sa...

Då är det en riktigt vän du har fastän det har gått så många år.

Otroligt vackra halsdukar.

Lantliga drömmar sa...

Så mysigt att träffa en gammal vän ! Jodå jag tillhör en av dom som absolut inte skulle ha facebook, men attans jag är fast ! Har hittat gammla vänner via facebook. Nilla

hemma hos lilla mej sa...

Ja det är riktiga vänner som man kan ha det så med.Underbart.Snygga sjalar .Helläckra.Jag har också si och så till facebook.Men jag har det och tycker det är skoj.....Ha en skön kväll rara du.Kram Rita ♥

Jess sa...

Så mysigt att träffa en kär gammal vän!
kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Tja!
Så kul med din väninna, nu håller ni nog kontakten oftare:)

Facebook har jag, men tycker inte det är något vidare. Men vill man ha kontakt med gamla skolkompisar som man tappat är det kanon.

Kram Susanne

Ida sa...

Kul att du tittade in hos mig så jag kunde hitta hit! Härlig blogg du har!
Kram Ida

Skogslyckan sa...

Kul att återuppta kontakten med gamla vänner. Jag är positiv till face book. Har fått kontakt med kusiner osv jag inte träffat på 20-30 år. Gamla klasskamrater osv. Även om man inte skriver ner varandra så har man ändå lite koll.
Ha en bra start på veckan!
Kram Pia