söndag 22 augusti 2010

Kronor!!

Ja det är något som är super poppis hos mig
i butiken för tillfället...
Fick en ny leverans i veckan med både
häng på väggen, häng i taket eller i fönstret
& även en stor att ha blockljus eller
tex murgröna i...



MEN så kommer man till dilemmat:
Man kan ju inte ha allt...

ELLER???

Hur är ni när ni köper något nytt??
Stoppar ni undan eller slänger det gammla,
eller gör ni plats så både gammalt & nytt
får plats??

Själv slänger jag eller sätter undan...
Gillar ju utrycket:

Less is more...

En underbar Söndag till er alla ;0)
Just nu vrål vräker regnet ner här...
Suck...

Kram Cilla

7 kommentarer:

Hannis sa...

Hej du goa!
Jag ställer in i förrådet och byter när jag får anfall av "nu måste jag göra om".
Eller skänker till syrrorna=))

Såg på mässan att kronor var något som fanns överallt i alla former!

Här har det precis börjat mullra.
Hoppas på åskväder lagom till soffmyset ska börja!

Kramen till dig/Hannis

Jess sa...

Jag älskar kronor!!
Jag byter ut saker, vill inte ha för mycket, men ibland blir det nog det i alla fall...
kram

Skogslyckan sa...

Försöker göra mig av med en grej varje gång jag köper något nytt.
Men jag har ju fördelen/nackdelen att bo på landet med tillgång till en ladugård, där får plats massor...
Kram Pia

Limetwig sa...

Kan INTE kasta :) Allt hamnar i stora skåpet och sen får jag sortera där när inget mer får plats och då åker det till loppislåda!
Funderar på att spraya... Penseln strejkar :)
Ha det bäst! Åse

Malin sa...

Det finns en begränsning på hur mycket man kan stoppa undan förstås. Men jag stoppar undan, allt är "bra att ha", fram till den dagen då jag känner att jag kan skiljas från sakerna. Det kan dröja ett år eller tio, men jag måste känna mig redo!
Ha en bra vecka, Cilla!
Kram,
Malin

Malin sa...

Här kan du följa mig istället, den andra bloggen använder jag inte längre! http://blogg.malinrosenberg.se/#home
Ses där! *kramar*

Petra sa...

Så fina kronor.