söndag 8 augusti 2010

Borta bra...

Men hemma bäst!!!
Ja så känns det just nu denna regniga söndag..
Har varit en del packa upp & packa ner
veckan som gott & jag klagar inte för vi har
haft det såå kul, men just nu känner jag mig
lite som sköldpaddan utanför krokodil zooet
där vi var i Danmark ser ut...



Lite skynklig & små matt ;0)
Fast å andra sidan tycker jag att den är
väldigt söt.. Hmm hur gick nu detta ihop.. hiihi

Vad vi skall äta till middag idag var alla
familjemedlemmar eniga:
PIZZA ;0)

Hoppas ni haft en underbar helg & får en kanon
vecka.. Här är det lite endags utflykter i sikte.

Ha det bäst!!

Kram Cilla

10 kommentarer:

Jess sa...

Skönt att vara hemma,men slut är man ofta tycker jag. kram

Fröken Fräken sa...

Pizza här med! Det är väldigt arbetsamt att ha helg första jobbveckan efter semestern... ;-D

Mia sa...

Visst är det skönt att komma hem efter ett tags kringresande även om man haft det bra.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig semester.
Kram Mia

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

så söt!

Cia40 sa...

Tyckte sköldpaddan såg söt o nöjd ut, vilket ni säkert är efter era härliga semesterdagar i Danmark!:)
Hoppas ni får det lika härligt på era endagarsturer:)
KRAMAR Ca:)

Limetwig sa...

Ha det så bra på era turer. Jag älskar att göra små korta endagsturer, det är så mysigt att komma bort ett tag! Det finns så mycket på nära håll man vill se och uppleva...Hoppas ni får bättre väder än det har varit i dag :) När öppnar du igen?
Ha det bäst! Åse

Linda sa...

Välkommen hem och hoppas deet vlir en fortsatt sköna semester-resor!¨
Kramar

Madlar sa...

Åker man aldrig bort kan man heller aldrig längta hem ;)

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Kan bara hålla med!
Super söt sköldis! Precis som du är!
Tack för söta kommentarer! :*
Kramar Mimmi

Malin sa...

Hej hallå!

Kul att du kika in hos mig =)
Så mysigt ni verkar till att ha haft i sommar!

Jag kommer åter en annan dag, Kramar Malin