måndag 23 maj 2011

Amarone....

Har ni smakat detta vin????




Kan knappt i ord beskriva denna FANTASTISKA


smak... M m m m m m m


Fast just denna flaska får inte jag avnjuta...




I lördags fyllde min pappa år & fick bla denna av


oss... Dom bjöd på grill buffé & en fantastisk tårta


med goda tillbehör ;0)


Så i sena natten begav vi oss på en (välbehövlig)


cykeltur hemåt ;0)




Igår blev det både möblerat & planterat här hemma


samt putsning av alla fönster både ute & inne....


SEEEEEN kom regnet..... :0(




Önskar er alla en underbar vecka!!




Kram Kram

4 kommentarer:

Mollan sa...

Jag har smakat! Otroligt lent och fint :o) Kram

Unknown sa...

Ska försöka komma ihåg det nästa gång jag ska handla vin, tack för tipset.
Vad duktig du har vart, plantera skulle jag oxå behöva. Har fortfarande kvar mina penseer men dom är faktiskt fina fortfarande.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anette sa...

Typiskt att regnet kommer när man är klar,hoppas de inte kom på dom .
Ha de så bra
Kramen Anette

Lily sa...

Tack för tipset :) Har tänkt att jag skulle smaka dessa viner men aldrig kommit till skott..

Typiskt att det ska regna när man putsat fönster!!!!

Ha en fin tisdag
Kram Lily