söndag 15 maj 2011

Kanon dag MEN jag är helt slut...

Det var varit en del kalojsande hos oss på sistonde
både här hemma & vi har varit iväg...
Hur som helst så var det dax för Zedric barnkalas
idag & kl 13.00 såg vår hall ut såhär...


En stund senare serverades det en mycket
uppskattad kids buffé bestående av bla
köttbullar & prinskorvar :0)

Till efterrätt var det beställt chokladpuddning
& grädde samt kex :0)
Kalaset var hellyckat & alla skötte sig exemplariskt!!
Nu är vårt hem åter iordning & jag är glad ;0)





Till middag blev det pizza & nu lutar jag mig
tillbaka i soffan & håller kväll!!!

Har ni haft en bra helg????
Hoppas det ;0)

Ha det bäst Kramar till er alla!!!

8 kommentarer:

Milla sa...

Kalas är mysigt och ändå så sköna då de är avslutade :)

Blir impad om er hall är sådär "renrensad" från kläder i vardagen eftersom vår mest liknar den föregående kalasbilden , jämt, hihi.
Helgen har varit toppen och nu börjar en ny vecka med lite nya aktiviteter.
Ha en skön soffkväll, här ska det kikas på VM finalen i hockey.
Kram

Unknown sa...

Vad duktig du är som orkar med ett sådant kalas. Har alltid tyckt det varit jobbigt och försökt hålla ner antalet barn.
Så städat och fint du redan hunnit få i hallen :).
Min helg har allt varit bra och ska strax avslutas med pizza.
Önskar dig nu en riktigt skön kväll med fötterna på bordet och ev ett gott glas vin.
Många kramar Ing-Britt

Vita Falkens Lantliv sa...

Det är kul med kalas, men såå skönt när det är över;)))

Kram Susanne

Anna sa...

Skönt när de är över :)
Men samtidigt är de kul och se hur glada dom är.
Slappa o mys nu! Kram

Anette sa...

Du får bara mysa nu resten av kvällen ,man blir trött av kalas hi hi
Kramen Anette

Lisa sa...

Vilken härligt go mams du är. Var en uppskattad meny förstår jag. Men nu får du njuta av lugnet efter stormen. Ha en go vecka..
Kramen Lisa

Mollan sa...

Man blir härligt trött av att ha barnkalas :)

Hemmet Är Min Borg sa...

Du verkar ha haft det trevligt med kalaset, men man blir trött efter
Kram Jeanette