torsdag 19 maj 2011

Hjärtligt skratt....

är väl bara så härligt!!!
& det fick jag många av igår...
Hämtade Zedric & 2 klasskompisar till
honom när dom slutade skolan igår,
dom gick hem i förväg då jag hade ett
ärende..
När jag kommer hem möts jag av denna
syn i hallen...



Tror ni dom är hårt hållna här hemma???

Hihihi


Då vi senare fikar med min syster säger den

ena killen,

-Det här var ju BRA!! Jag har snart ätit 8 mackor

& i skolan får man bara äta 2!!!

Då råkar jag spontant säga,

-Det är gott när det är gratis...

Varpå min son utbrister,

-Men MAMMA, tänk om dom berättart det i skolan...

Då flikar samma kille in igen,

- Vet ni vad Elvis bror heter??


-Tolvis!!!


Då vill jag lova att vi alla låg dubbla av skratt!!!


Med andra ord vill jag säga:

-Ett gott skratt är då balsam för själen!!!!


Önskar er alla en fantastisk dag!!


Kram Kram

10 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Här sitter jag med ett stort leende också. Barn är för goa! Men hur i ....får du barna att hänga upp skolväskor och ställa skorna på rad. Jag har övat på fem barn men inte lyckats med mer än en, min enda dotter..ler.
Ha en fin dag!
Kram Pia

Mollan sa...

Hahahha, goa ungar!

bokhyllan sa...

Hahaha... Underbart!

Milla sa...

Hahaha, sköna killar:))
Kram

Lisa sa...

Vad vore livet utan dessa underbara barn och skratt. Tror defenitivt på att skratt förlänger livet..

Kram Lisa

Unknown sa...

Hihihi så underbara grabbar :).
Tänk om man kunde få ungarna att hålla sån ordning i hallen.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Go ungar..:)

Önskar dig en fin kväll
Kraam Susanne

Petra sa...

Skratta skall man göra mycket och ofta.

Kram

Jess sa...

Fråga mamman eller pappan vad de gör för att ställa skorna så fint i hallen! Eller är det dina barn! Jag är i desperat behov av tips!!!
kram :)

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Hihi...härliga barn :)

Hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka ;)

Carolina