lördag 28 maj 2011

Tok vecka....

Hej alla rara!!
Det har varit lite glest med inlägg från min sida denna vecka...
& inte har jag hunnit besöka er heller som jag önskat...
Det har gått i 190 & har varit jätte mycket här,
visserligen på ett positivt sätt men dygnet har
dock ändå bara 24 tim vilket känns i kroppen...

Det har varit mycket i butiken med bla nya leverantörer,
& bla dessa ljuvliga skyltar har kommit in..
Vad gillar ni dom??




Själv tycker jag dom är ljuvliga...


Har även fått ett spännande erbjudande om

återförsäljning på mina kort..

Vilket har lett till att ett kontrakt nu är påskrivet

av båda parter...

Jätte spännande & ni kommer få mer info snart!!!


Vill önska er en alldeles underbar helg!!!


Kram Kram Cilla


10 kommentarer:

Anette sa...

Jättefina skyltar du fått hem .
Den du hade på utlottning är de nått du har i butiken eller pris??
Ha en skön kväll
Kramen Anette

Madame Edith sa...

Gillar de väldigt MYCKET!

Kram/M

Skogslyckan sa...

Jättefina skyltar, och vad spännande det låter med avtalet. Ibland önskar man dygnet hade fler timmar, men då hade vi inte varit nöjda heller...
Tur det inte alltid är lika hektiskt.
Ha en fin lördags kväll!
Kram Pia

Änglarum sa...

Fina skyltar..Önskar dig en skön kväll! kramiz Jessica

Milla sa...

Så roligt med en återförsäljare av din kort. Spännande gissar jag :)
Ha en fin lördagskväll.
Kram

Mollan sa...

Men vad roligt för dig! Grattis :o) Skyltarna var jättefina :o) Kram

Jess sa...

Kloka ord är alltid trevligt att förgylla vardagen med!
kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Dom är jättefina:)

Stackars dig..inte bra när det kör ihop sig för mycket:( Hoppas det lugnar sig för dig...:)

Kram Susanne

Lisa sa...

Skyltarna är jättefina och tänkvärda. Ibland är detmycket men hag hoppas du får lite lugnare snart. Gratis till kontraktet. Ha en go kväll..
Kram Lisa

bokhyllan sa...

Fina skyltar!
Ha det gott!