söndag 1 maj 2011

Väggords Vinnarna är.....

I denna tävling lottade jag ut ett svart väggord &
ett vitt väggord och jag tackar STORT till alla som
var med & deltog...




Lotten på det svarta väggordet föll på....



& det vita väggordet går till http://ias-new-corner.blogspot.com/


STORT GRATTIS TJEJER!!!!!

Maila er adress till mig så jag kan skicka er vinst :0)



Hoppas ni alla haft en fantastisk helg!!!

Själv är jag i bakar tagen då det vankas kalojs

för lillkillen nästa helg ;0)


Ha det så bra!!

Kram Kram

9 kommentarer:

Mollan sa...

Åh, vad bakas det för gott`?

Petra sa...

Åhhhhh, tusen tack vad lycklig jag blir.

Stor kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Stoor Grattis till dom lyckliga vinnarna..:)

Ha en fin söndag, hoppas bakandet går bra:)

Stoor kram Susanne

Unknown sa...

Grattis till dom lyckliga vinnarna.
Vad roligt med kalas och hembakat är ju såå gott.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Anette sa...

Grattis till vinnarna :)
Ha en toppen dag
Kramen Anette

Unknown sa...

Ååååå, nämen tack!! Så glad jag blir!! Och precis nu när vi fått klart med vår nya lägenhet och försäljningen av vår befintliga - väggordet är VERKLIGEN sant i denna familjen just nu! LYCKA!!

Tack tack, tusen tack!!
Stora kramen!

Anna sa...

Va kul, grattis!!

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!

Kram Susanne

Lily sa...

Stort GRATTIS till vinnarna :)

Ha en fin vecka
Kram Lily