söndag 22 februari 2009

Blommor..

Härom dagen besökte jag & barnen Vellinge Blomman,
Oj oj oj vad där är mycket fint...
Förutom lite ljus & sevetter ( jag sånt som åker ner i vagnen av sig själv ;0)
Så blev det även 2 orkideer till vardagsrummet...
(Alltid trevligt)
Denna göna växt fick pryda vårt vardagsrums bord...


Och sedan till det jag blev mest glad över... Det var denna färska Rosmarin
växten i en grann vit kuka ( som jag inte hade innan ;09......
Den fick pryda vår diskbänk.. Tanken är att nästa gång jag bakar bröd
kan jag tillsätta alldeles färsk rosmarin tja eller någon maträtt...
För visst är det något speciellt med färska örter???






Ha en riktigt mysig Söndag Kväll ;0)

Kram Cilla


2 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Oj vilken fin orkide.
Visst är det både gott och fint med färska örter.....verkligen:)

Blommer är roligt att handla...även som jag då är uselt på att hålla de vid liv..*fniss*

Kram på dig,
ha en skön söndagskväll du med/ MAlin

Villa Carl Larsson sa...

Blommor är så vackert och ger sånt liv till hemmet. Vad fina blommor du har!

Hoppas du får en bra vecka. Kram Josefin