tisdag 10 februari 2009

Dude Design







Har idag fått in en leverans från bla det ny startade företaget DUDE DESIGN
som gör barn & tonårings artiklar som sticker ut.. & är såå fina..
Vad tycker ni??
Kika gärna in i shoppen där fler bilder finns http://www.zillafdesign.se/
Huu vad jag känner mig risig idag,har dragit på mig en trist influensa
som satt sig i hela kroppen :0( & inte blir det bättre av blåst och rusk ute...
Just nu snöar det här men det har inte kommit så mycket att det lagt sig,
så det känns med blaskit...
Nej om man kanske skulle ta och piffa till barnens rum med lite DUDE
kuddar (hmm.. man får passa på då Alvedonen är på topp ;0)
En riktigt trevlig em & kväll önskar jag er...
Kram Cilla



1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

verkligen fina saker...klickar nog hem ngt till min dotters "snart" fina rum....

Kram MAlin