söndag 1 februari 2009

Första länkning & Armband från OxxO Design

(Lånad bild från OXXO DESIGN)

Som sagt jag är ju ny på detta och lär nog vara amatör ett tag till..men idag har jag lyckats med min första länkning på alldeles egen hand och denna första länkning blev till barn & inredning
OCH vilken trevlig blogg, skall bli så kul att följa!!! Kika in dit ni med ;0)


Jag sitter även lite och spånar på vårens alla vackra nyheter som kommit in i dagarna som skall läggas upp i webshoppen.. Dagens förälskelse föll på

OXXO DESIGNS ljuvliga armband...

Armbandet finns att köpa hos http://www.zillafdesign.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjooohooo!!!!
Vilken fiiiin blogg du fåått =)
Nu ska jag nog ta en titt på din shoppingsida.... e ju lite sugen på ett armband =) Ha en trevlig måndag vännen! kraaaaaaamar Annika