lördag 28 februari 2009

Förläsning & Ikea

Hej kära bloggläsare ;0)

Har tyvärr ingen kamera hemma idag och kan tyvärr inte visa mina
IKEA fynd.. ( Men det blev en del ;0) & bilder kommer i dagarna..

Vad jag däremot kan berätta om,
är föreläsningen jag var på
& lyssnade på TV 4s barn/ungdoms psykolog
LOUISE HALLIN
VILKEN KVINNA!!!!
Får ni möjlighet att gå och lyssna på henne kan jag varmt
rekomendera detta...
Hon berättade och förkladade saker på ett sådant lättsamt
& humoristiskt sätt att man i princip bara satt och gapade i
över 2 timmar!!!
Louise har även gett ut en bok som jag skall spåna närmare på..

Är det någon mer som lyssnat på henne??

Önksar er alla en underbar helg :0)

Kram Cecilia

3 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Kul att du tittade in till mig! Nu har alla princessor åkt hem, och vi ska bara mysa. Vad härligt att lyssna på en sån bra föreläsare, man behöver fylla på lite inspiration. Jag blir sååå avundsjuk på att du bor i Skåne, det är så himla fint där. Jag är född i skåne men hamnade sen uppåt i landet. Ha en härlig lördag.
Kram L-L_

Lisas torp sa...

Kul att du hittade min blogg! Du är välkommen tillbaks!
Intressant inlägg - jag hörde dem på radion igår! (tror jag det var)

Ha en fortsatt skön söndag!
Kram
Lisa

Villa Carl Larsson sa...

Vad spännande med IKEA shoppingen. Kul att få se sen. Jag vill också dit och shoppa när det nu ska bli av. Jag behöver ljuuuuus :)

Kram Josefin