onsdag 18 februari 2009

Kalas


Det är väl bara såå kul att fylla år & ha kalas...
Att ha sina nära och kära
omkring sig, äta god mat ( och ännu godare kakor... mmmm )
Samtidigt som du får paket!!!!

Jag fick bla dessa 2 kokböcker med nyttigheter (Not..)
Oj vilka recept...
Fick även en hel del kläder, bla en kappa som kommer väl till passdå våren gör entré..

Fick även en av samlingarna med Old Christine.. Är det fler än jag som tycker att
hon bara är hel skön?? Jag kan sitta sent på kvällen då familjen lagt
sig och bara små fnissa år henne... :09
Kramen Cilla



3 kommentarer:

Ingrid sa...

Vad roligt att du vill vara med och tävla, jag önskar dig varmt lycka till.

Jag gillar också "Old Christin" hon är toppen :0)

~Livet i byn

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Vad roligt att bilderna fick dig att gapa! Då blir jag glad!! :-D Tack!
Grattis i efterskott! Hoppas du hade en trevlig födelsedag! Du har då fått fina presenter! Det är inte bara du som gillar Old Christine ;-)
Kram Sara

Villa Carl Larsson sa...

Jag vill också till IKEA. Har en massa jag vill handla där :) Man skulle haft mer pengar haha.

Kram