lördag 30 april 2011

Läs denna...



Visst är den bra??? & Sååå sann....

Vill med detta kort önska er alla en fantastisk Valborg ;0)


Ang Babyshowern jag var på härom dagen kan

jag berätta att det är en Amerikansk traditon

att välkomna den lilla babyn.. Man leker då leker

& ger paket och ibland pysslar man...

Vi valde att överraska blivande mamman & gav

fina kommande behövande saker till babyn..

Vi hade suuuuper god fika & för dom icke gravida

serverades det vin.. ( M m m m ;0)

Måste säga att det var både mysigt & väldigt

trevligt... Nu väntar vi bara på lilltjejen som

skall komma till världen :0)


MIN TÄVLING!!!!

Imorn är det dax att dra vinnaren av ett

svart & ett vitt väggord " Lycka" (se till

höger brevid inlägget..)

För dig som missat är det inte för sent att

vara med, skriv en kommentar om vilken

färg du önskar vinna & gå sedan in och lägg

dig som följare hos mig eller gå in & gilla på

sidan Zillaf & Design på Facebook

Lycka till :0)


Ha det bäst!!

Kram Kram Cilla

4 kommentarer:

Ebba sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Den va´bra :)
Önskar dig en härlig Valborg
Kram Lily

MIN LYCKA ♥ sa...

Så sant, så sant!!;)

Trevlig Valborg!!

Petra sa...

Hoppas att din Valborg blev bra.
Kram