söndag 1 mars 2009

IKEA FYND




Som sagt, härom dagen besökte jag IKEA & visst är det bara så kul att
åka dit?? Och bäst av allt oavsett om du behöver något eller ej
så nog katten lyckas man hitta något litet...
Tja denna dagen var en sådan, jag åkte dit för två lampor,
vilket jag visserligen fick med mig hem..
( Det blev 2 vita runda klot lampor)
Men sedan råkade det slinka ner lite tyg som jag tänkte
klä min tavla med, dom hade jätte fina lök blommor,
så det blev både pärlhyasint & påsklökar..

Ljus i mängder och ett gäng servetter samt lite
ja ni vet " smått & gått " ;0)

#LER # Visst är det trevligt på IKEA???

Idag har jag stora bakdagen hemma..
Inte meningen från början men just nu
väntar jag in mitt medelhavsbröd med
fetaost & paprika i.. & dessförinnan
bakade jag äpplesmulpaj med choklad i,
choklad muffins & ett lingon bröd :0)

Pajen & bröden gör jag för första gången men
lovar återkomma med recention om det &
gick det hem här hemma skall ni få recept!!
Mmm vad det doftar ljuvligt i mitt kök...

Önskar er alla en såå mysig Sön kväll &
imorgon drar jag vinnaren av muffinsformarna :0)

Kramen Cilla



3 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Ikea är toppen...du fyndar alltid något..eller hur?
Det blev super fint med pärlhyasinterna i vasen...

Måste få min kära man att ta en tur på Ikea...han är ganska svår övertaligt..

Ha en bra
Kram Malin

Villa Carl Larsson sa...

Ja självklart finns det ALLTID något på IKEA som man måste köpa med sig hem. Så är det bara! Och jag älskar den butiken och kommer alltid att göra. Både billigt och fint, det är inte fy skam det. Riktigt fina saker har du inhandlat. Zink krukorna var jättefina!

Kram Josefin

Hallon & Blåbär sa...

Här är IKEA också en favoritaffär, hittar alltid något kul. Jättefina grejor du kom hem med och dom känns så våriga och fräscha, får nog ta mig en tur till blomsteraffären och se om jag hittar något vårigt.

/Jessica