söndag 10 oktober 2010

Äntligen..

I sommras berättade jag om två gåvor
jag fick från en av mina gulliga vänninor,
Men som just då inte var så "granna"
Har som sagt inte haft så mycket tid
över för pyssleri så det har tagit sin tid
men nu äntligen kan jag visa min
KISTA som förut var brun med blommor...
Så här ser den ut nu...



Fick även en sjabbig gammal vintunna
som även den fått en ny look..
& innebörd...
Vad tycks??


Här blir det idag en lugn söndag med
myskläder & NO stress...

Ha det bäst alla rara & hoppas
er helg varit kanon??!!

Kramen

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas det blev en härlig kväll igår.Vad fin kista och vintunna .Tänk vad vit färg gör.Ha en skön söndag goa du Kramar Rita ♥

Lobben sa...

Både kistan och vintunnan blev fina. Vitt är väldigt stilrent.

Vita Falkens Lantliv sa...

Blev kanon fint vitt:) Bra färg det där;)
Skönt med slappis söndag.
Kram Susanne

Malin sa...

Tänk vad lite färg kan göra!
Jätte fint, blir riktigt målar sugen nu =)

Kram Malin

Limetwig sa...

Färg är en bra uppfinning tycker jag ;) Bra förvaring! Hoppas söndagen blev utan stress! Ha det bäst! Åse

Skogslyckan sa...

Det blev jättefint!
Ha en bra start på nya veckan!
Kram Pia

Mjuka sa...

Tänk så snyggt allting blir när det målas vitt!!
Ha det så gott!
Kramar Malin

Jess sa...

Det blev jättefint!
kram

Snögården sa...

Tack för titten hos mig. Vilken mysig blogg du har. Perfekt resemål och åka till din butik.
H a det bra Kram Anni Snögård