söndag 31 oktober 2010

Ljuvlig inredning...

Ja, om ni frågar mig dvs..
angående väggord & ord i trä
i alla dess former...

Vad tycker ni??

Givetvis skall man inte ha det i
varje hörn men sådär lite lagom
é bäst...
Bla dessa ord finner ni hos
ZillaF & Design i Vellinge...


Hoppas er helg varit toppen??
Här har den varit kanon :09
Idag på schemat har det varit
städning & bakning av sockerkaka
med hackade vit choklad i.. Mmmmm
Just nu pluddrar en mustig gryta på
spisen som strax skall avnjutas ;0)
Mys kväll till er alla!!
Kramen Cilla

9 kommentarer:

Madame Vit sa...

Vad gott det lät med gryta och sockerkaka mums =)
Ja väggord är fint, i måttlig mängd. Jag har fastnhat för de högblanka bokstäverna och de lite rostiga =) Har absolut ingen plats för dem, men de är såååå fina =)
Kram

Madame Vit sa...

Ja detär alldelses för länge sedan nu. Jag har blivit urdålig på att kommentera, så blir man ledsen för att ingen kommenterar hos mig, får lätt skylla mig själv =)
Jo knät hänger med, hlatar mig fram. Vet inte vad jag ska göra =(
Du jag gillade verkligen pulsvärmarna, funderar på att skaffa mig sådana nu. Ska börja jobba igen *jiiipppiii*, så jag lär behöva ett par. Finns de kvar?
Kram

Jess sa...

De är så fina!

Hannis sa...

Hej där vännen!
Tackar inte nej till väggord=))
Eller text överhuvudtaget för den delen.

Men det lät ju hur gott som helst med gryta och smarrig sockerkaka!
Här blev det hämtpizza...
Lathet kallas det för*skrattar*

Kramen Hannis

Madame Vit sa...

Skulle vilja ha ett par i svart? Har mest svart på höst/vinter. Om de finns så skulle jag bli jätteglad om du ville spara ett par till mig. Jag har faktiskt tagit bort min Facebook sida. Satt bara där och undrade "vad gör jag nu då??" kände att bloggen får räcka för mig =(
Har alldeles för lätt att stressa igen =(

Kram Fia

Vita huset 28 sa...

Hej där va kul att du hittade in till min blogg o lämnade en kommentar :)

Va gott med sockerkaka med choklad i mums!!

Ja gillar också väggord. Har två fasta på väggen o våra initialer på två ställen. O i Novas rum har hon "lycka", sen får de räcka,hihi.

Va fina handledsvärmare, såg hur mysiga ut som helst

Ha de gott
Kram Camilla

promenader på landet sa...

Hej vännen såå fina väggord, love it! Kram Maria

Britt sa...

Oj, det där lät gott!

Har försökt att lägga till som följare, men vet inte vad det är för fel på blogger just nu. Undrar om det är fler än jag som har problem.
Jag försöker senare igen.


Fin blogg du har och fina inspirerande bilder.

Kram britt

Madame Vit sa...

Ja det vore jättesnällt om du ville det!! Åh vad roligt =)
Har lätt att frysa i lederna,men nu kanske jag äntligen slipper det!!
Kram Fia