söndag 17 oktober 2010

Presenterar stolt...

Har på sistonde haft ett litet hemligt
projekt tillsammans med fantastiska,
duktiga, rara Malin...
& kan nu stolt visa upp den färdiga
produkten...
Pulsvärmare / handleds accessoar:



Den är handvirkad & stickad i
100% akryl garn vilket gör att
den varken kliar eller sticks...


Man kan både andvända den som
en vacker handledsaccessoar till
klänningen eller tröjan
likväl som man kan ha den som
en ljuvlig detalj som förlänger
kappan...


Ord pris är 249 kr / par men som
intropris ett tag framöver kostar
de nu 200 kr paret...
Önskar ni beställa går det bra att
lägga ett mail till:
Önskar er alla en underbar dag!!
Kramen Cilla


6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå bara så himla söta .Älskar allting som inte alla har.....Ja här skiner solen och det är kanonväder.Önskar dej en skön söndag goa du Kram Rita ♥

promenader på landet sa...

Hej vännen! Såå jättefina! Jag får nog fundera på en liten beställning... Kram Maria

Limetwig sa...

Mmmm de är hur söta som helst!
Ha de bäst! Åse

Karin sa...

Hej,
jag fastnade för dessa direkt när jag såg dom på Exclusiv vardag, så nu är ett par gråa på väg hem till mig. Så vackra!
Ha en bra dag!

Jess sa...

Så söta!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Jättefina är pulsvärmarna. Jag önskar jag använde sådana. Är så dåligt på det. Jag har några hemma, men de bara ligger där :( Glömmer alltid bort dem. Kram Johanna