måndag 11 oktober 2010

Man kan väl ändra sig??

Så sent som igår skrev jag i Åses blogg
Limetwig att jag inte var så förtjust i
gardiner...
Hmm alla kan vi väl ändra oss??
Idag när det var dax för fönsterputsning
fick jag ett ryck att ta fram ett par gammla
gardiner i vitt & grått & upp kom dom...
Fick även svängt till bordet & gjort lite
finjusteringar i köket..
Himla " grannt " blev det hihihi
Så här ser köket ut nu:


På hyllan kom nu även den vita pollen upp...




Nu blir det till att njuta av kvällen med
Morgan & Ola-Conny....
Vilka hjältar!!! Hahahaha

Kram Kram

6 kommentarer:

Jess sa...

Så fint det blev!
kram

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Att ändra sig öppnar dörren till spännande innovationer, även om det blir gammla gardiner som få komma ut ur gömmorna ;O)
Fin vit Polle
Kram, Petra B.

Petra sa...

Det blev ju jättefint!

Limetwig sa...

HAHAHA goa rara du!!! Hur fint som helst blev det ju! Bra att man kan ändra sig :)

Ha det bäst! Åse

Fröken Fräken sa...

Det är ju bra att man kan ändra sig! Och det handlar väl allra mest om att hitta rätt gardiner som man gillar, och det är inte alltid så lätt.. förutom för mig då som hittar tyger och gardiner i mängder! ;-D

heavenandearth sa...

Hihi!
Det är väl tur att man kan ändra sig! Det blev ju jättefint! Å du kan ju alltid ändra igen! *ler*

Tack för titten o dina gulliga ord hos mig! Alltid kul med nya besökare!!

Ha en skön höstvecka!
Kram! Iréne