lördag 23 oktober 2010

Vilken tok

vecka jag haft...
Suck & pust ( & lite gnäll ;0)
Har haft fullt upp så det räcker & blir över...
& som inte nog med det har jag även
en förkylning på gång...

Positiv????
Nja lite grann ;0)

Hur som helst vill jag säga
STORT TACK för alla som kikat/köpt
mina pulsvärmare!!!!!
Sååå KUL!!!!!
Vill även tala om att det blir lite
limited edition på dom & ingen
massproduktion...

Inom kort kommer det nyheter från
ZillaF Design....

Ikväll är det tjejmiddag som gäller för
mig men innan dess lite piff på
hårfägen.. ;0)

Önskar er en såååå underbar helg!!
Kram Cilla

2 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hej vännen!
Ibland är det mycket och då kan det vara skönt att gnälla av sig lite grann ;)
Hoppas att du får en underbar kväll med tjejerna!
Botar det mesta med lite gott sällskap!

Goa kramar Mimmi

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hej vännen!
Ibland är det mycket och då kan det vara skönt att gnälla av sig lite grann ;)
Hoppas att du får en underbar kväll med tjejerna!
Botar det mesta med lite gott sällskap!

Goa kramar Mimmi