torsdag 7 oktober 2010

Snygg modell!!!

Eller inte?! Hihihihi
& nej jag tänkte inte sadla om till
modell.. ( Känns lite som utdömd
karriär lite på förhand haha)

Igår kom det in ytterligare nya sjalar
till butiken & jag & mina vännina tog
lite bilder för att visa..
Bla denna svart/gråa draperade sjal
kom..

För dig som är med på Facebook kan
du gå in på sidan
ZillaF & Design och där klicka gilla så
ser du fler "granna" bilder ;0)

Min man ringde precis med ett kanon
besked... Tjohooooooo
om ca en vecka får vi vårt mobila bredband
vilket gör att jag ÄNTLIGEN kan ta med
datorn till butiken & uppdatera bla bloggen
oftare samt besöka alla er rara med underbara
blogger mycket oftare!!!
Min tid räcker förtillfället inte till för allt jag
önskar.. men det blir snart bättre...

Var rädda om er..
Kram Cilla

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Kanon snygga sjalar den svart blev jag kär i !!!!!Kan jag få beställa en sån.Men till den 20/10 om de går bra.Har varit lite väl mycket nu....Vad skönt att du får bredband i butiken .Grattis .ha en fin dag rara du Kram Rita ♥