torsdag 28 oktober 2010

Nytt från Design ZillaF

Efter succén med pulsvärmarna
följer vi nu upp med matchande
blommor med spänne på baksidan..
Dom är alldeles ljuvliga att bara
sätta på ditt plagg eller bara slänga
en sjal över axeln & sedan
fästa med en blomma...
Eller varför inte bara sätta en på
din väska???


Dom finns i svart samt 2 gråa nyanser...
Vad tycker ni om dom????
Tar tacksamt emot kommentarer... ;0)


Tyvärr ser man inte den svarta så tydligt
på bild som den grå...


Hoppas allt är väl med er??
Här rullar det på i 190 & jag
vet inte var tiden tar vägen???
Var rädda om er & glöm inte njuta
mellan alla sysslor & måsten som skall
utföras.. :0)
Kram Cilla

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilka söta blommor.Underbara.Sjalen gillade jag bara så läcker!!!!!Har du trådkorgen i din butik.Blev kär i den bara så fin!!!!!Önskar dej en skön torsdag söta du.Kram Rita ♥

Karin sa...

Hej, dom ser jättesöta ut och jag är såååå nöjd med mina pulsvärmare. Värmer så gott när jag sitter vid datorn på jobbet, och dom är så vackra att dom passar till finklänningen med.
Vilken storlek är det på dom här blommorna?
Kram Karin

Jess sa...

Så fina!