tisdag 15 mars 2011

Hjärtligt Skratt...

Jo det kan man lungt säga jag fick på
insidan imorse...
Har sovit med toffsar i natt & stod &
turperade till håret imorse då
Zedric 8 år kommer in på toan..

- Mamma, Varför har du så stort hår??
- Hurså??
- Hmm det ser ut som du varit på ett
laboratorium & sen gick det fel...
- Jaha, tycker du inte jag är fin då??
-Joooooooooooooooooooooo

& jag som tyckte jag var grann med
mitt stora hår..
Vad svarar man på den??


Underbar dag till er alla ;0)
Kram Cilla med frillan ;0)

8 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Mysig blogg du har.
Från barn får man veta sanningen är det inte så det heter....men ibland vill man inte veta.
Ha en fin dag.
Kram britt

Villa Vinkelhaken sa...

Haaa... nu fick jag mig ett gott skratt! Barn är ju bara för härliga! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Petra sa...

Hihihi, det hade varit skoj med en bild sötis på dig.

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken underbar kommentar!
Ungar är för härliga!!

Ha en fin dag!

Kram Annica♥

Änglarum sa...

Fick dra på munnen här me ;)))
Dessa ljuvliga barn. Ha en skön dag! Här skiner solen, gött... kramiz Jessica

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hahaha..underbart:)
Tack snälla du för din fina kommentar:)

Önskar dig en fin kväll
Kram susanne

BP sa...

Varför måste barn vara så brutalt ärliga;-)

Vit som snö sa...

;) Jaa, man får sina doser skratt ibland, egentligen skulle man ha en liten bok o skriva ner alla "grodor" och sanningar som kommer ur dom söta små liven:)
Du var säkert jättefin i håret:)
Bara vi vuxna o barn som formulerar oss lite olika;))) Hihi
Ha en fin dag! Kram Cilla