torsdag 24 mars 2011

Kärt av mig??

Hallooooo

Som jag skrev igår fyllde min man år
& vi hade en kanon trevlig kväll :0)
( Vilket märktes 06.30 när klockan ringde...ööööö ;0)

Jag skrev även att jag tänkte ge honom en överrasknings present,
vilket innehöll en bokad hotell övernattning en fredag nästa månad
med smaskig frukost dagen därpå...
På lördagen efter frullen skall vi ta båten till Danmark &
shoppa loss heeeeeeeeela dagen...
Mysigt va?? ;0)

& vet ni..
Det är BARA mannen & jag som skall åka...
Hur ofta gör man det??
Här händer det typ aldrig så nu är det på
tiden :0)
Åker ni ofta bort utan barn??

Ha det så bra!!
Kram Cilla

6 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Va mysigt för er:)
Nej du..vi e såå dåliga på att göra något ensamma.
Fin present av dig tycker jag!

Ha en fin kväll
Kram Susanne

Petra sa...

Vad underbart att ge bort en hotellnatt.
Kram

Jess sa...

Så mysigt! Njut!
Vi åker i väg själv ca en gång om året faktiskt och det är väldigt mysigt!
kram

Anna sa...

Vilken bra present! gillar och ge bort såna överraskningar :)
Kramo ha en härlig fredag!

Änglarum sa...

Låter härligt, med en natt på tu man hand.. det gör vi sällan eller nästan aldrig! tyvärr. däremot brukar vi ta lite dagsturer själva! som att tex strosa i Göteborg o äta gott eller något sånt. Ha en fin kväll kramizar Jessica

Unknown sa...

Låter väldigt romantiskt med en hotellnatt på tu man hand.
Hoppas ni får det såå mysigt.
Ha de gott, kram Ing-Britt