söndag 13 mars 2011

Lite små fix...

Har det blivit här hemma idag..
Mannen for iväg med vår båt för att
fiska Lax, Lillkillen på kalojs & Stor killen
gick till kompis...
& inte kan man väl då bara slå ner rumpan
i soffan & göra ingenting??
( Jo vissa kan,men inte jag ;0)

Så nu har jag både städat ute & inne samt
svängt köksbord & putsat fönster & upp med
nya gardiner...

Nedan ser ni lite detaljbilder från vårt kök,





& så här ser vår matplats ut nu...



Eftersom jag fick lite vårkänslor ute idag fick
det bli gröna ljus som pryder vårt bord...



Ha det så bra till er alla!!!
Kram Cilla


7 kommentarer:

Petra sa...

Du kanske vill komma hit och städa ?

Änglarum sa...

Tassar in o lämnar en liten hälsning! villken fin blogg du har ♥ ha en skön kväll kramiz Jessica

Vikeskärs hem och vardag sa...

Grönt har jag alltid gillat, det passar ju våren perfekt :)
Ha det fint, kram

Vit dröm sa...

Vad fint det blev! Skönt att få ordentligt städat med utan en massa folk ivägen;)
Kram Anna

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så fint du har gjort det!

Jag är likadan, kan inte koppla av o ta det lugnt när jag väl blir själv!

Ha en mysig kväll!
Kram Annica

Jess sa...

Haha, jag säger som Petra!
Dessutom har du det riktigt snyggt hemma!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint du har gjort:)
Önskar dig en fin dag
Kram Susanne