söndag 20 mars 2011

Vårt Vardagsrum

Ser förtillfället ut såhär..
(Men kan snabbt ändras i möblering.. hihi)


Som jag skrev i fredags var jag på Ikea & många
trevliga saker fick resa med hem ;0)
Bla denna ljuvliga vita "bubbliga" pläd som jag
kikat på ett tag...

Men även ett nytt vitt överdrag till vår puff..




Hittade även denna urmysiga matta till det
fantastiska priset 89kr som även den fick
följa med.. Fyndigt va??


Idag har vi haft premiär fika ute på balkongen,
vilket givetvis fick firas med en nybakad sockerkaka
med hackad vitchoklad & rivet limeskal i...
Mmmm vilken kombination, Sol på nosen & god kaka!!!



Just nu har jag en söndags stek i ugnen som
doftat ljuvligt.. M m m m m
Ha det bäst till er alla!!
Kram Cilla



13 kommentarer:

Jess sa...

Snyggt ni har det!
kram

Anna sa...

Gillar pläden, måste jag kika in på IKEA :)
Kakan såg smarrig ut!
Kram

Osloskånskan sa...

Kaka över? Skicka hit!

Sköna o Gröna Ting sa...

Fin fint Cilla, mattan var ju rena klippet dessutom:)
Det är kul att förnya lite, helst nu när vårkänslorna spirar som attans.

Tack för ditt svar angående klänningen Cilla!
Den är helt underbar och jag undrar om jag inte drömde om just den klänningen i natt, jag..., långa vita stränder, svart luftig klänning och en knallröd drink i näven.., japp, så var det nog:)

Jag åker ner till Skåne om si så där två veckor och jag tänkte faktiskt komma in och hälsa på dig i butiken någon utav dagarna.
Om jag förstått det rätt så ligger din butik i Vellinge?
Jag har en god vännina som har frisersalongen Lady & Kalufsen och hon har sin salong inte alltför långt ifrån torget i Vellinge, för det är väl på torget du ligger eller?

Jag spar mig tills jag kommer ner så du behöver inte beställa in en extra men tack för din underbara service Cilla.
Finns den när jag kommer ner så finns den och då är det meningen:)

Ha en fortsatt skön kväll...
Kram till dig
Marianne

Vit dröm sa...

Vad skoj med Ikea!
Hoppas du har en skön söndagskväll!
Kram Anna

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så snyggt med det ljusa bordet till den mörka soffan!
Ska visa maken bilden, här råder operation övertalning till vitt bord!

Ha en fin kväll!
Kram Annica

Annelie sa...

Hallå tjejen.. å TACK så hjärtligt för både din titt och kommentar på min blogg,, alltid lika roligt med nya besökare.
Sköjj att du inte bor såå långt från mig / oss.. :o))
Snygg sjal du säljer, har du den in din butik också..??
Ligger butiken i själva Vellinge..??
Bara det blir varmare så blir det en hojj-tur till din butik, jag älskar att kika runt i såna butiker,, men som sagt var,, det får bli liiite varmare först då vi MÅSTE åka hojj, vi har nänmligen ingen bil. :o//

Ha det allra bäst.. hoppas jag får se mer av dig // Annelie

Fröken Agnes sa...

Hej!

Den pläden är superfin! Och vilket fynd du gjort med mattan :))

Hoppas du får en fin kväll!

Kram Jenny

promenader på landet sa...

Låter härligt med fika på balkongen! Må så gott kram Maria

Änglarum sa...

Hej vännen! tycker du gjort fina köp! finns inget roligare än att handla lite nytt.. Nu har vi en härlig tid framför oss, fika på balkongen lät mysigt. Ha en fin kväll ♥ kramiz Jessica

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ni har det jättefint i erat vardagsrum:)

Önskar dig en fin kväll
Kram Susanne

Hannis sa...

Balkongfika! Härligt, det är ett av alla vårtecken som börjar finnas nu=))

Fina detaljer i ditt vardagsrum.
Har också den pläden, jag gillar den.

Hoppas att du får en bra vecka/
Kram Hannis

Unknown sa...

Så mysigt ni har.
Jag har oxå gott och sneglat på den vita mjuka filten ett tag.
Ha en bra start på veckan, kram Ing-Britt