onsdag 16 mars 2011

Sååå glad....

Jag varit idag...
Har letat ett tag efter en ny
klädleverantör till butiken ,
där både pris, kvalité & utseende skall
vara kanon...
Inte helt enkelt ;0)
MEN ÄNTLIGEN har jag funnit vad jag
söker ;0)
& första leveransen kommer nästa
vecka redan.. Tjohoooooo
Då kommer bla denna ljuvliga tunika
som kostar 249 kr...

Även denna underbara långklänning
kommer...
Vad gillade ni kläderna??
Har ni något favorit märke som
uppfyller dom flesta kraven??



Ni kan tro jag har lillejulafton varje
gång DHL bilen rullar in på parkeringen.. ;0)

Ha det alla rara!!

Kram Cilla

7 kommentarer:

Petra sa...

Jättefina kläder. Känner att jag gärna skulle vilja komma till din butik ifall jag har vägarna förbi.
Kram

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Å, den där vita föll mig alldeles förträffligt i smaken!!

Ha en fin kväll!
Kram Annica

Maya sa...

Jätte fina kläder, speciellt den randiga klänningen! Lyser sommar om den!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så snygga kläder.Vad skoj att hitta leverantörer som är bra på alla plan.Härligt♥ Önskar dej en skön kväll söta du .Varm kram Rita ♥

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jättefina båda två, snälla fortsätta att visa mer kläder, vill ha.......


Kram Anna

Anna sa...

Hej!
Kul du kikade in, jag kikar in hos dig me :)
Jättefin tunika, kommer den i flera färger också men vitt är ju fräscht på sommaren.
Ska kika lite mera hos dig nu, kommer tillbaka.
Kramis Anna

promenader på landet sa...

Jättefina kläder!! Vad kul att du hittat en bra leverantör! Kram Maria