måndag 28 mars 2011

Typiskt mig..

I morse när jag kommer med Zedric till skolan skall hans andra halva av klassen ha utedag (åk 2)
Då står en kille jag ej känner med läraren o ser ledsen ut o har inga utebrallor..
Vad säger jag?
Kom här, du kan ta Zedrics!!
Killen följer tyst med o står o fibblar med sina vantar o jag bubblar på om att han slipper frysa.. Han tar inte själv på byxorna utan står fortfarande tyst när jag hjälper honom på med byxorna o säger sedan tyst,
Vad skall nu Zedric säga?

Han säger inget, jag berättar för Z och susar iväg på min hoj!!

Tänk vad tankarna går i huvudet på stackars E..
Galna tant som tvingar på mig en klasskompis brallor..
Har kanske skrämt stackar för livet??
(Aja han fryser iallafall inte haha)

Ha det så bra!
Kram Cilla snabb i svängen ;-)

5 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hahaha..du är rolig du:)

Men du måste tänka på att du är väldigt snäll och omtänksam Cilla:) Jag tror pojken är tacksam som slipper frysa.

Ha en toppendag
Stoor kram Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Jag tror han tycker du var snäll ,gullig och omtänksam tant.hihi.Barn tänker ju inte som vi .Ja du är ju bara så härlig.Jag tror att killen är nöjd och att han slipper att frysa.Ha det gott söta vännen.Vår kramar Rita ♥

Anna sa...

Gulligt gjort av dig!! Han tycker nog du är snäll!
Kramis

Lobben sa...

Det var gulligt gjort av dig. Det kanske hade varit många som tyckt synd om honom, men det hade varit ytterst få människor som hade gott till handling.
Bra gjort!!!

Unknown sa...

Klart han tycker du var en snäll "tant".
Önskar dig en bra dag, kram Ing-britt