tisdag 14 april 2009

I Love...

Men visst är det bara för gulligt med
hjärtan?? ( & inte fel med vita sådana..)
Dagarna före Påsk fullkommligt vällde
det in med leveranser från olika
leverantörer, bla detta gulliga hjärtan!!
Känns som om vi inte längre har något
sovrum, då det nu förvandlats till en
lagerlokal.. :0(
På tal om lokal så ser det ut som om min
butikslokal skall bli färdig renoverad tills
nu få Fredag... TJOHOOOO
Jag skall ju nämligen ha premiär nästa
fredag den 24 (Puhhh)
Jaja inget gnäll allt går ;09

Fast just nu har jag precis stekt ett
gäng plättar, det bär nämligen av
till årliga vår turen till Ullared imorn..
Någon mer än jag som Ääälllskar
strosa omkring & gör fynd där???
Vi är ett tjejgäng som tar en heldagstur
både höst & vår.. & har bara såå
himla kul..
Detta är verkligen en balsam för
själen dag!!!

Ha det bäst alla rara!!
Kramen Cilla

9 kommentarer:

lolla sa...

hejsan
hjärtan gillar jag åxå, det här hjärtat var ju jättegulligt.
blir bara sååå avundsjuk på dig som ska på ullaredan....
ha en toppen resa och shoppa på som bara den..
kram lolla

Hannis sa...

Klart att allt går!
Men jag förstår att det måste kännas lite stressat ändå=))
Och kanske lite nervöst.
Fint hjärta!!

Önskar dig en trevlig shoppingresa!

Kram Hannis

VIT och PASTELL sa...

Ooo vad spänande att öppna butik. Ser dock att du bor i skåne - ack vad långt bort.

Lycka till med öppningen!
Kram Maria

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt med lokalen som ska vara färdig på fredag. Kan tänka mig att du längtar och vad skoj med en tur till Ullared. Det skulle jag med vilja :) Ha det så himla roligt och hoppas du hittar en massa fint. Kram Josefin

Nettan sa...

Fint hjärta! Va kul med en liten shoppingresa! Vågar nästan inte erkänna det men jag har aldrig besökt detta omtalade ställe..får nog försöka att ta en tur framigenom!
Kram Nettan

VITA NYANSER sa...

Men ÅH....Ullared!!! Ha en supermysig dag. Jag brukar vara helt färdig efter en dag där, kul men samtidigt lite stressigt för allt man vill se, prova och köpa.

Men ÅH igen....butiken snart klar!!! Vad underbart! Lycko du = ).

Jag får besked i slutet av veckan om jag ska få tillstånd att få öppna något i garaget. Det är superspännande.

Ha det nu så himla bra med det du ska göra = ).
kram l-l

Vita hjärtan sa...

Vilket fint hjärta!!! Jag älskar ju vita hjärtan i alla former...... ;-)

Ullared är inga fel,jag gör alltid en massa fynd. Roligt att åka ett gäng tjejer så där. Hoppas komma dit i vår jag med. Hoppas du får en bra dag med många fynd! Konsten är att inte förköpa sig ;-)

Kram Annemari

Fröken Fräken sa...

Åh, hoppas att man får se lite bilder frn den nya butikslokalen sedan då!
Hoppas att ni gör en massa fynd i Ullared, önskar att det låg lite närmare mig...

Smultronlycka sa...

Hej!Vad kul att butiken snart är klar!jag har aldrig varit i Ullared faktiskt men förstår att jag missat nåt!!Hoppas man snart kommer dit!Hoppas du får en härlig shoppingdag där!!Kramar Anna