söndag 19 april 2009

Uppdatering....

Hej alla Rara läsare!!

Här kommer ett snabbis inlägg innan
jag är på språng igen...
Ullared var toppen & såå mycket i min
vagn.. Tog en bild och skall försöka
lägga över den till datorn från mobilen
så ni kan se ;0)

I Fredags gick första flyttlasset till
butiken & har sedan dess med er
eller mindre bott där :0)
Jätte kul men oj vad det känns
i denna kropp.. thihi

Nä,nog med kaffe & datorn nu...
& på cyklen till butiken,
har köpt en jätte fin skänk som
jag håller på att vit måla ;0)
Lovar att bilder kommer inom kort!!!

Ha det underbart alla rara!!
Kram Cilla

5 kommentarer:

Hannis sa...

Inte långt kvar nu till premiären!
Ska bli spännande att se bilder sen.

Kram Hannis

Smultronlycka sa...

Kul att du fick tag på lite bra shopping i Ullared!
Vad spännande och kul det låter att ha nåt eget att greja och göra i ordning!
Blir kul att se bilderna!
Ha det fint!
Kram Anna

Katarina sa...

Hej! Vilken söt blogg du har! Vad roligt med Ullared, försöker åka dit åtminstone en gång per år, det är ju så härligt. Förhoppningsvis blir det en tur i sommar. Ha det så bra!
Kram Katarina

Fröken Fräken sa...

Oj, här får man bara läsa om olika projekt, jag vill ju gärna seeee också! ;-) Själv har jag tiggt till mig en träpall idag på jobbet som jag har vissa målningsplaner för.. men de får nog vänta till helgen!

Jenny sa...

Hej Cilla!
Vad spännande med din butik!! Lycka till nu på fredag:)

Vad är det för skänk du har köpt, hoppas du visar oss bilder snart!

Ha en mysig kväll,
Kram Jenny