torsdag 2 april 2009

På tal om vardagslyx....

Idagarna fick jag en leverans på lite ekologiska
produkter/ saker & så fint allt var..
Visar här ovan bild på en mild vårdande
ansiktsskrubb som befinner sig i en vacker
burk.. Kanon bra samt att burken ser
trevlig ut i badrummet ;0)
Här nedan ser ni en av dom ekologiska
lavendel påsarna...

Gå gärna in i webshoppen & kika på dom
övriga artiklarna som ligger under
ekologiskt... www.zillafdesign.se

Ååå vilken ljuvlig Skåne dag vi har
idag, solen skiner för fulla muggar..
Har idag varit på akupunktur för
första gången i mitt liv & måste
säga att det var en annorlunda
upplevelse, Någon mer som provat??


En underbar dag till er alla kära läsare!!
Kramen Cilla

12 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Åh, inget att ha dåligt samvete över (som svar på din kommentar hos mig) Bara jag som verkligen önskar att jag vore mer morgonpigg!!

Akupunktur verkar lite skrämmande tycker jag, frivilligt få en massa nålar instuckna i sig? Iiiih!

VITA NYANSER sa...

Vilka fina saker! De skulle jag ha haft i badrummet = ). Bara stå och vara vackra.

Kram l-l

Britt sa...

har inte testat akupunktur. kan man göra det utan att ha problem eller värk nånstans? är det inte bara till för att lindra smärta?
Nyfiken som man är så kanske det borde testas..

Kram britt

Hem och Lycka sa...

Fina produkter och så bra med ekologiskt!

kram

Malin sa...

Gillar ekologiskt och fina burkar. En väldigt bra kombo enligt mig. =)
Det är grymt att ha fina mysiga produkter att skämma bort sig själv med ibland dessutom.

Kram

Hemma hos Linda sa...

Hej Cecilia!

Kul att du hittade till mig, önskar dig lycka till i tävlingen.

Har tittat runt hos dig =) och jag grattulerar till din ny öppnade butik. Skulle själv vilja ha något eget.... men det får komma senare i livet!

Hoppas det går bra för dig, återkommer. =)

Kram Linda

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå,
Roligt att du kikade in hos mig..
Ja visst är det härligt med alla blommor och fint väder, man njuter och får ett ständigt leende på läpparna denna årstid :)
Hoppas du haft en bra helg, kram Maria

Lantliga drömmar sa...

Besökte din blogg för första gången i dag jag kommer åter. Nilla

Annas hus och hem sa...

Hej Cilla! Jag har provat akupunktur, håller med om att det är en annorlunda upplevelse. Hoppas du njuter i ditt städade hem, nu är mitt också rent. Kram Anna

Gårdsromantik sa...

Härligt med ekologiska produkter - jag välje alltid det om det går!

Kika gärna in till mig - jag har en tävling på gång.

Kram Maud

VITA NYANSER sa...

Tack för go kommentar om att vi skulle ha en bra dag igår på vår shoppingtur. Vi hade det toppen! Och fyndade mycket, plus en del som kostade mer, så bilen full och plånboken tom! Mycket lyckat!
Kram L-L

Hagbacken sa...

Hej på dig och tack för din rara kommentar! Vilken fin blogg du har! Såg att du hade en tävling också om ett vackert armband? Ska kika in där samt i din butik....

Kram Linda